Interbest en Bureau Bruinzeel organiseren Six Word Love Story wedstrijd

Six Word Love Story Christophe Vekeman

Interbest en Bureau Bruinzeel organiseren Six Word Love Story wedstrijd

Six Word Love Story Christophe Vekeman

Six Word Collective en Interbest zijn terug met de leukste schrijfwedstrijd van Nederland: Six Word Story, een officiële krachtmeting in het schrijven van extreem korte verhalen. Het thema dit jaar is de liefde. Die onbaatzuchtige, onbereikbare, geheime, verraderlijke liefde. Als dat geen mooi thema is voor een schrijfwedstrijd. Van maandag 30 januari tot en met zondag 12 februari kan iedereen zijn liefdesverhaal van exact zes woorden insturen.

De winnaar zal zijn Six Word Love Story, hopelijk een hartverscheurend liefdespareltje, vanaf Valentijnsdag een week lang zien schitteren op een megabillboard van Interbest. Het beste verhaal van zes woorden verdient immers een miljoenenpubliek.

De vakjury, met daarin Kluun, Saskia Noort, James Worthy en Stella Bergsma, kiest het beste liefdesverhaal. Tot de winnaar bekend is, verschijnen Six Word Love Stories van bekende schrijvers op de reclamemasten. Onder anderen Herman Brusselmans, Pepijn Lanen en Ellen Deckwitz delen hun verhalen met het Nederlands publiek.

Een Six Word Story is een compleet verhaal, verteld in zes woorden. Succesauteur Kluun beschrijft het fenomeen als een soort Sudoku voor schrijvers. ’Schrijven is schrappen’ in zijn meest extreme vorm. Het gaat verder dan een oneliner of een dichtregel.

De campagne voor de leukste schrijfwedstrijd van Nederland wordt ook deze keer weer verzorgd door reclamebureau Being There.

 

Wijze van deelname: Laat je Six Word Love Story achter op http://www.sixwordlovestory.nl
De wedstrijd start op maandag 30 januari 2017 om 09:00 uur en eindigt op zondag 12 februari om 18:00 uur.

https://www.facebook.com/sixwordcollective

Meer Special Projects

hier de tekst

Meer over